Regresszió - utazás a terek közt - Mennyei érintés

2012.07.14 17:38

A lelkünk és szellemünk bár kötődik a fizikai testhez, képes más dimenziókba, terekbe átjárni. Ehhez többféle lehetősség van. Vannak a spontán ébrenléti utazások (nem akaratlagos egy helyzet, élmény hatása okozza). Vannak meditatív utazások  amikor emelkedett rezgésszintünk által kerülünk kapcsolatba más világokkal. Vannak álomban bekövetkező kapcsolódások, amik általában személyes tanításként jelennek meg. Szerencsémre mindhárom formát megtapasztaltam és meg tudtam osztani másokkal. Ezek az élmények általában saját világképünkkel harmóniában, jelkép és szimbólum rendszerünkön átszűrve jelenik meg, így a megfejtésük viszonylag könnyen megoldható.

Fontos megértenünk, hogy más-más népek szimbólumrendszere ugyan eltérő, az üzenet, amit át akarnak örökíteni, egyetemleges. Van egy világ, mely szép, csodálatos, ahonnan származunk és ahová érkezhetünk.

Egy egyszemélyes vezetett utazás résztvevője voltam kb. 16 éve, ahol az életem feladatára kerestük a választ. Inkább az apróbb részletek érdekeltek, gyerekek, család, párkapcsolat, stb... Éppen ezért volt meglepő, hogy egészen más tapasztalat került elő azon a napon.

A Reiki mesterem megkérte a belső vezetőmet, hogy jelentkezzen be és segítse a számomra fontos dolgok megtapasztalását. Egy alak lépett elő a tudatomból, nem láttam az arcát, így a kérdésre nem tudtam válaszolni KI Ő? Feltettük ismét a kérdést. A válasz mindkettőnket megdöbbentett: Jézus. Jézus??? Hiszen nem vagyok vallásos, hiszek ugyan Istenben, de általánosságban nem foglalkoztatott ez a témakör. Mivel kételkedtünk megerősítést kaptunk, ami sokkal meglepőbb volt, de számomra tökéletesen hiteles. 

A vénáimban egy energiaörvény, mintha egy új, erős véráram indult volna meg és száguldott, melegített fel egész testemen keresztül. Forró, meleg, zubogó szeretet áramlott a testemben csodás érzéssel töltve el. Én hittem az érzésnek. 

A kérés úgy hangzott: Mutassa meg számunkra, azt a helyet, képet, ami segít, hogy a mostani dolgaimat meg tudjam oldani.

Egy kaput láttam meg tőlem távolabb, ami mögül fényt láttam és érzékeltem, elindultam a  kapu felé. A kapun áthaladva, olyan helyre érkeztem, ami a szeretet, a fény, a boldogság, a béke ötvözete volt és úgy húzott magával, hogy minden problémám, fájdalmam eloszlott. Ott akartam lenni, ott akartam maradni! Nem érdekelt semmi, csak ebben a csodás állapotban lehessek. Nem tudom mennyi idő telt el, de a mesterem kissé aggódó hangja, hozott vissza, hogy jöjjek vissza. Nem értettem, miért kéne vissza jönnöm, de a felszólítást megismételte, kérte a belső vezetőmet, hozzon ki ebből az állapotból.  Sajnos megtörtént, de az élményt örök életre megjegyeztem, és őrzöm, hogy létezik egy világ, ahol létezik boldog létezés és várom a végleges találkozást. 

Ezt a helyet ahol jártam, nevezhetik Mennyországnak, nevezhetik Isteni világnak, Aranykornak, Paradicsomnak, másik dimenziónak, mindegy... Hiszen az  fontos, hogy képesek legyünk rátalálni és bejutni.....

document.write("");