Álom Sai Babával

2008.02.20 17:36

Ebben az álomban jó nagy kupán vágást kaptam, persze csak képletesen!

Sai Babához utaztunk egy csoporttal. Az utazás kimerített, így lefeküdtem aludni. Arra ébredek, hogy szobatársaim, bejönnek a szobába és elkezdenek pakolni. Kérdezem, mit csinálnak? Azt válaszolják, hogy készülnek, mert hamarosan indul a gépünk haza. Micsoda? Hiszen még csak most érkeztünk? Nem, nem, én a 3 hetet, amit itt töltöttünk, alvással töltöttem. Miért nem ébresztettetek fel, nem találkoztam Babával!! Úgy aludtam, hogy nem lehetett, de most csomagoljak, mert indulni kell, lekéssük a repülőt! Rettenetes érzés volt. Mit tehettem, pakoltam, indultam a többiek után, amikor az ajtóban megjelent Sai Baba, és azt mondta, hogy most menjek vele, mert meg kell mutatnia valamit. Rettenetesen szégyelltem magam. Egy fura épületet mutatott, ami három különálló részből állt és azt mondta, nem az épület a lényeges, hanem az energia, ami köztük van. Aztán levitt egy folyóhoz és azt mondta: - fel kell szállnom egy hajóra, ami el fog süllyedni, de ne féljek, nem lesz bajom. Valóban a hajóra felszállva, a folyó közepén a hajó merülni kezdett, de néhányunknak sikerült megmenekülni.

Most van itt az álom megtapasztalása. Kezdem észrevenni, hogy van szerepem, feladatom, a jelenlegi időszakban. Lassan világosodik ki a kép, lassan fogom fel, hogy szeretetnélküli világunk hajója el fog merülni. Hinnünk kell a csodás megmenekülésbe, hinnünk kell Isten mindenkire kiterjedő oltalmában és tennünk kell a dolgunkat nap-nap után, Lelkiismeretünk hangja alapján!

document.write("");