Álmom 3. (jósló álom)

2012.06.03 17:34

Ez az álmom, annyira erős érzéseket  keltett bennem, hogy  rögtön éjszaka fel kellett kelnem, leírni, lerajzolni mindazt, amit láttam.

Egy nagy teremben voltunk, sok ezotériával, tanítással, gyógyítással foglalkozó "kollégával". Felmentem egy színpadra, és elkezdtem az emberekhez  beszélni arról, miért van szükség  egy másfajta hozzáállásra. Ne gondolják, hogy csak egy módszer vezethet eredményre, hiszen adott pillanatban sok módszer bármelyike eredményt hozhat. A valódi hozott tudás megosztása kötelező! nem pedig Árucikk!

 FOGJUNK ÖSSZE és az emberek érdekében egyesítsük spirituális tudásunkat, hiszen sokszor más-más módszer vezet egy embert a gyógyuláshoz. Nem szabad önös érdekből egy segítséget kérőt, visszatérő "beteget csinálni"!!! 

Hanem ha van,  tudásunkat elérhetővé kell tenni mindenki számára, hogy mielőbbi gyógyulást emelkedést hozzon!

A beszéd után láttam egy helyet, ahol csodás vidék, dimbek - dombok, erdő, patak  volt. Mindent lerajzoltam közvetlenül ébredésem után. 12 éve álmodtam ezt a helyet, amit már mára meg is találtunk... Smaragdfalva néven találhatsz rá.... 

És eljött az idő, hogy elinduljak a terem felé, (amit épp a mai napon kapunk meg üzemeltetés fejében) ahová összejönnek az emberek és hamarosan el kell mondanom, hogy az összefogás nélkül a földi létünk veszélybe kerül és a Lelkek, akik itt élnek, nem tudnak átlépni az új világba! 

Ma már látom hogy az életünk minden területén egyre nagyobb szükség van az emberek egymás felé fordulására. 

ARRA TÖREKEDJÜNK , HOGY ÉLETÜNK PÉLDA LEHESSEN MÁSOKNAK!

document.write("");